piątek, 17 lutego 2012

Prezentacje na wix.com.

Witajcie.
Zauważyłam wasze prośby o utworzeniu postu o wykonywaniu prezentacji na wix.com.(Zerknij na:prezentacje HTML)
Dlatego postanowiłam nauczyć was wykonywać prezentacje.Na swojej przeglądarce wpisujemy:wix.com
Jest to bezpłatny creator prezentacji-specjalnie dla was.Oto co powinniśmy zrobić:
*Na początku musisz założyć konto,jest to niezbędne do tworzenia prezentacji oraz zmieniania treści(Możesz się logować,i pozamieniać to i owo)
*W tym celu klikamy Logowanie/Rejestracja  i wpisujemy swój email oraz jakie chcemy mieć hasło.
                         
*Teraz wystarczy kliknąć stwórz w prawym górnym rogu ekranu.
*Do stworzenia potrzebny jest nam szablon(bez obawy wszystko będziecie mogli zmienić)
My użyjemy tego.Najpierw musisz nauczyć się podstaw.Dotknij myszką ten szablon i kliknij edytuj.
Wyskoczyła ci nowa strona,poczekaj musi się naładować.Klikamy przejdź do edytora.
Znajdź Menedżer stron i kliknij zmień nazwę na zakładkach.Tak od dzisiaj będą się nazywać.Chcesz ich więcej?kliknij dodaj stronę.
*Pododawaj ramki,obrazki aby twoja praca była wyjątkowa
*Zmień zdjęcie.Praca musi być wyjątkowa.
*Na końcu kliknij zapisz.Podaj nazwę skopiuj link i gotowe:)
Napisała:Fleur.
Czegoś nie wiesz?Pisz:)

6 komentarzy:

  1. No, w końcu jest nota! Te rzeczy akurat już wiedziałam, ale i tak super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy,największe podziękowaniem będzie dojście do obserwatorów:).Chcecie się nauczyć na pastehtml.?

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne że chcemy! A wiesz jak się robi takie książki, że można przewracać strony?

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadzieja. nic mi się nie udało ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobić żeby inna osoba mogła to edytować w sensie tekst?

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się cały czas pokazuje "niepoprawne hasło"
    co z tym mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń