piątek, 20 stycznia 2012

Wywiad z moderatorem!

Witajcie!Tylko u nas wywiad z 3 moderatorami!Zadaliśmy sobie naprawdę dużo trudu do przekonania moderatorów...Ale udało się.No zaczynamy:
Fleur:Czym zajmuję się moderator?
Staficzka: Moderator pilnuje porządku w grze, pomaga graczom jeśli maja problemy. 
Calvana: Moderator odpowiada na pytania związane z grą, jeśli nie jest w stanie udzielić odpowiedzi, dowiaduje się od administracji lub odsyła na kontakt. Ponadto pilnuje porządku na forum i w ogłoszeniach. Rozpatruje również zgłoszenia z poczty. W razie potrzeby może nałożyć karę upomnienia, odjęcia karmy, lub bana na forum. Ma możliwość zmiany niestosownego imienia konia.
daisy:Moderator pilnuje porządku, cenzuruje niestosowne wiadomości na forum, reaguje również na zgłoszenia nadużycia w pw do graczy. Stara się również pomagać nowym i starym graczom w grze.
Fleur: Jak zostałaś moderatorem?Starałaś się o to?
Staficzka:Ow wybiera moderatorów gracze nie mają na to wpływu.
Calvana:Ow zaproponowała mi funkcję moderatora po sprawdzeniu mojego profilu, zachowania i wypowiedzi na forum. Nie starałam się specjalnie o to stanowisko. Nie robiłam nic więcej niż obecnie.
daisy:Nie starałam się, na początku gry, jako że wcześniej grałam na angielskiej wersji udzielałam graczom porad na forum i poprzez pw. W dalszym ciągu dostaję sporo wiadomości z pytaniami i na wszelkie staram się odpowiadać, niestety czasami tyle ich jest, że zdarza się, iż zanim odpowie gracze sami rozwiążą swój problem.
Fleur:Czy bycie moderatorem w pewien sposób przeszkadza w uczestniczeniu na Howrse?
Staficzka: Tak jest zdecydowanie mniej czasu na normalną grę, hodowle.
Calvana:Moderowanie pochłania ogromną część czasu wolnego, więc jeśli ktoś nie ma go za dużo, to na granie już nie wystarcza. Ja z prowadzenia hodowli zrezygnowałam i zajęłam się moderacją i prowadzeniem poradnika dla graczy howrsewiki.
daisy:W pewnym sensie tak. Moderatorzy mają sporo obowiązków, muszą zareagować na każde zgłoszenie, często konsultując się między sobą bądź z administratorami. NIekiedy zajmuje to tak dużo czasu, że nie mamy kiedy zająć się swoimi końmi.
Fleur:Jakie uczucia towarzyszyły Ci kiedy zostałaś spytana o funkcje moderatora?
Staficzka: Zadowolenie że moja wiedza starania i zachowanie przez całą grę zostało docenione
Calvana: Właściwie żadne. Nie było to dla mnie zaskoczenie, bo to nie jest moja pierwsza taka funkcja w grach.
daisy: Byłam zdziwiona a jednocześnie zadowolona, że administracja doceniła moją wiedzę i chęć pomocy innym.
Fleur: Czy moderator otrzymuje jakieś dodatkowe funkcje?
Staficzka:Jeśli chodzi o samą grę moderator ma wszystko tak samo jak inni gracze obowiązują nas te same zasady.Mamy parę dodatkowych funkji jeśli chodzi o moderowanie np. możemy zamykać cudze wątki o innych funkcjach nie mogę pisać.
Calvana: Nie, moderator nie zajmuje się niczym innym niż czynności opisane przeze mnie w punkcie pierwszym. Jest ponadto nadal zwykłym graczem.
daisy: Moderatorem zostałam kilka miesięcy po utworzeniu gry i nie miałam okazji złapać upomnienia W każdym bądź razie na moderatorów wybierani są gracze z nieskazitelną opinią  
Fleur:Życzymy wszystkim cudownych dni na Howrse:)

Pisała Fleur

6 komentarzy: