sobota, 24 grudnia 2011

Liczniki...

Witajcie:) Wróciłam wreście do życia(Długi urlop i na Howrse i na blogu)Ale zaraz święta a wy nie wiecie jak dodaje się liczniki!A skąd macie widzieć ile mikołajów przyjdzie do was z prezentami?
Jak dodawać liczniki napisze wam mariola0274 która od niedawna pisze na blogu.Podziękujcie jej!
No dobra,ja kończe a mariola0274 rozpoczyna.Tak wygląda licznik(Mój)Pisała vσlnα
Każdy chciałby wiedzieć ile osób odwiedziło jego stronę. Szukasz sposobu żeby to zrobić? Tylko tutaj dowiesz się jak stworzyć własny licznik na stronę. To wbrew pozorom nie jest takie trudne.
1. Wejdź na podaną stronę :
Licznik odwidzin
2. Zaloguj się i wpisz poszczególne dane według instrukcji na stronie.
3. Tu zaczynają się schody. Wykonaj dokładnie to tu piszę. Na stronie z licznikami powinien pojawić się kod HTML z licznikiem. Skopiuj go w wklej na swojej stronce w trybie HTML.
4. Zapisz prezentacje.
5. Umieść licznik w dowolnym miejscu prezentacji, klikając na niego i przytrzymując lewy przycisk myszki i przesuwając go w poszczególne miejsca.

Jeśli czegoś nie zrozumiałeś napisz mi na pocztę to postaram ci się to dokładniej wytłumaczyć.


2 komentarze:

  1. Dzięks,wstawię sobie licznik na prezke XD

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie problemem jest to ,że nie wiem gdzie ten kod wstawić ...Wyjaśni mi to ktoś , bo jestem "ciemna"

    OdpowiedzUsuń